Wednesday, February 1, 2012

trip with da precious one..

assalamualaikum. hamboii. lame benor aku berangan nak update blog nie. tapi, asyik tidur je. aku pon tak faham lah. internet everytime ade. sbb aku pergi pandaipandai masuk line wireless lain. so, wifi sangat laju macam air. ntah ape nath buat aku malas sangat nak dok type ketak ketuk update blog. hailaaa. makin tua makin malas. manusiaaa....

malas ahh.. (see,malas lagi!) nak type panjang lebau. aku nak cerita pasal trip aku ke shah alam --> penang --> johor yang macam orang gile tak ade kerja tyme cuti raya cina arytuh. haha tapi, keluar duet tiket jek kot. accomadation sume free. besttt!

first pukul 1045 malam after habis test akaun aku keluar uitm naik bus, pergi railway station. tunggu train kitorang ke kayell central pukul 2 pagi. bagai nak sengal kaki aku pergi jalan 1 segamat tu pukul 11malam pergi cari tempat makan. seriuss scary kot. tapi, buatbuat berani konon takde orang jahat malam tu. hahaha terpaksa positive sebab perut dah bunyikbunyik. dah tu, nak kene tunggu train yang asyik delay je lagi. geram betul. kalau delay 4 minit takpe. ni sampai 45minits. memang kematu aku tunggu lamalama, sejuksejuk kat situ. samapai kayell cebtral berebut pergi subuh and serbu mcd. oleh kerana perut aku ialah tak biasa dengan breakfast, maka aku minum hotmilo yang membazir sebab mahal. hee


haaa.. engkorang tgok mate aku. waaa.. takleyh bukak lagi tu. hee

pastu kan.. aku menjadi malas nak type and cerita panjang lebar. meh tengok gambar yang tak seberapaa. sebab aku enjoy sakan sampai lupa nak kuarkan kamera amek gambar. heee



muke takleyh hodoh lagi ke ema? hahah asal macam tu ekk? hee
biarlah. nie my precious friend. takde deyh yang leyh replace dia.
btw, in reality, rmai orang assume we as siblings and ade jgk assume we as twin. 
aku pon tak faham tang mane yang twin nye. hee
kat penang and shah lam aku dok tempat dia nie lah.
aku serbu uitm shahalam yang memang tak penah masuk sampai sesatsesat.
pastu kat penang aku duduk rumah makcik dia, makteh namanya...


haaa.. lagi. gambar tempat yang sama. sangat tak berkembang. huu
venue: kfc queensbay mall.
photographer: yana kay yang santekk..



nie yelah dekat brand outlet. habiss dah semua kain baju, kasut seluar kitorang kecahkan. lastlast, beli baju 
yang 3 rm50 jek. tu pon share. haha nasib lahh. sape suruh buat sale sampai kitorang teruja. kihkih



haaa.. nie dia yana kay yang santekk yang amat kesian sebab jadi photographer + kena jalan dengan kitorang. sorrry yana. ema pon tetau cane nak entertain yana tyme tu. :(

meh aku cerita pasal macam mana aku and yana nie boleyh berkenalan. ohh, btw.. nie festyme kitorang meet each other. kenal dari semester lepas. and baru nie kitorang jumpe. dia ialah membe baik ex aku. jadi aku kawan dengan dia by networks je. tapi, dia ialah sorang kawan yng sangat caring and best. kire value friendship laa dengan dia nie. so, sebab tu aku tak kisah dia kawan rapat ngan ex aku dulu. :)


okayy. tu jek kot. holidayy yang masanya amat berbaloi di habiskan. kalau tak, aku lantak tidur and makan jek kat rumah. hee lastly, alhamdulillah. saya sudah bangkit dari memori silam. dan mampu mengukir senyum tanpa dia menemani. thanks shahira safina dan liyana. :)

No comments:

Post a Comment