Friday, February 10, 2012

egokah aku??

egokah aku bila menolak semula lamarannya?
padahal.. nak je type lajulaju cakap, ye saya setuju! takpon rase nak amek flight pergi depan pintu rumah dia terus ajak kawen.. haha *sila pitammm..



egokah aku bila tak lagi mengukap kata cinta?
sedangkan di haty separuh merana.. luaran dah macam orang gila.. haha



egokah aku bila menahan diri dari menghubunginya?
in reality, jari asyik masuk contact, search nama dia pastu tekan menu. tak jadi. huu



egokah aku bila purapura gembira? 
walhal, nangis diamdiam bawah bantal gebu and bila rumate tya cakap" nie haaa.. novel nie sedeyy"



egokah aku bila katakan aku dah lupakan dia?
in facts, bangun tidur,berak,kencing ingat dia..*erkkkk..



egokah aku bila mulut menyuruhnya pergi?
in reality, setiap sujud rakaat terakhirku mendoakan kami bersatu.. doa dengan menyebut namanya..




ya Allah. berdosakah aku tidak ikhlas melepaskannya?

dear you girl, im really sorry. until now, he still mine in my heart. please, give me some time.



tenanglah wahai haty. tabahlah wahai jiwa.
*sila abaikan menstruation pimple atas bibir yek.

No comments:

Post a Comment