Saturday, July 16, 2016

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum. Hi. kadang rasa blogging ni best jugak dikala kebosanan takda apa nak buat,so boleh menceceh kat blog. I know nobody was reading but still i imagine lots of people are reding my blog. Mihihih

So,Selamat hari raya everyone! Tahun ni aku raya as pekerja. So,limit sikit waktu beraya. Jujurnya,setiap tahun aku hanya perlukan 2 hari je utk raya. Sejak Yayi and Nenek aku meninggal lah. Like aince im in Form2. Since then,raya pertama aku mesti kat rumah atok. And dah takde pergi keluarga Yayi and Nenek dekat rengit. so sampai ke petang melepak dekat rumah atok. Raya kedua pergi semua rumah adik beradik abah and mak. Then,habis! Haha senang je aku beraya. Untung laki aku takyah rebut sangat. I okay je memana. Cuma dengan parents mmg wajib bersalaman raya pertama lah.

Oh tahun ni jugak mcm malas sgt nak beraya. Baju raya aku beki online kain cotton je uolls. Kawan2 i amboi pelbagai gaya. Aku sangat malas,order baju cotton awal2. Then,aku ingat nak cr baju lain kat bazar pt raja lah. Sekali... hmmm takde jumpa pun. Aku ajak Hafiz pergi malam selasa tu. Sampai kul 1 pagi ktorg pergi. Takde jumpa pun baju berkenan. Aku ingat dia cuti selasa tu,skali rupanya dia tak cuti. Dia ajak aku pergin lepas buka,aku dok ckp lah taknak semua. Rupanyaaaaaa dia tak cuti. Ciannnn dia ye. Hehe so tgok gambar jelah. Tak banyak sbb semua dlm kamera abg aku. Tak transfer memana lagi. Ni pun update by phone kan.


Ni gambar raya pertama and kedua. Sian aku. Dua hari je beraya. Hehe Raya keempat hafiz and family datang rumah aku. Raya ke 3 aku dah datang rumah dia. Tapi sorg jelah. Sbb mak dia buat cam open house utk birthday sekali kot. Hihi itu sahaja. Byeeeee. 

No comments:

Post a Comment