Saturday, February 25, 2012

ehh? dah jumpe lah.

ahaiiii! assalamualaikum rakan maya. sangat bosan okayy hari nie. aku tak tahu nak buat aape dah nie. last-last, amek kettle, masak air and buat air vico tanpa susu. ohhh. sedapppnyaaaa! :)) okayy. aku tipu. tawar sebenarnya. huu

haa. aku sebnarnya tengah carik kerajinan yang tak jumpejumpe. kerajinan nak back to my beloved tudung bawal. aku asyik dok sarung tudung seploh hinggit tu aje la eyyy. bukan aku yang nak. tapi tangan nie yang berdesup tarik tudung tuh bile nak keluar. hee *alasan munasabah tak?

and at lastttt.. yesss! aku berjaya! jumpa dah kerajinan yang dok semunyik dekat bawah tilam sepanjang sem nie. ahahh *ape seyh??. okayy dah.

 tarataraaaaaa...



-------




-------









-------------












and lastlyyyyy.....





ehhhh.. sama lah cara kita gelak....



ahahaha! itulah cara compulsory roomate gelak. yang tengah tu my roomate yang cantik manis..
dah. ade rase nak join kelab gelak cengitu tak? heeeeeeeeeeeeee

okayy. have nice dayy people. tataa.

No comments:

Post a Comment