Wednesday, February 15, 2012

hoii. encik satu.

assalamualaikum. maaf. entry kali ini mungkin berbaur ugutan kemarahan. erggghhhhh!! hallo encikk. geram lah dengan kau. jangan tanya aku kenape aku malas nak hang, nak text, nak gaduh dengan kau. sebab kau dah tahu jawapan aku haritu kan? selagi kau tak mintak maaf dengan kekasih kau, malas nak geng ngan kau. ahaha. haruslah touching. sebab aku taknak kekasih kau anggap aku orang ketiga okayyy. aku taknak nanti dia datang nak main tariktarik rambut dengan aku. sila take note.

apelah kau. mane boleh buat macam tu. she still yours. ape kaitan kau cakap aku lain dengan dia? memang sah2 lah ktorg lain sebab aku memang datang dari planet lain. wewewe. ape kaitan kau cakap aku sopan compare dengan dia? hallo boyy. mase firstyme kau dengan dia dulu kau takde rase nak ubah dia ke? be a man, tolong guide dia kalau kau rase dia tak betul. bukan susah.

" aku tahu kau taknak terima aku. aku tahu cinta kau pada yang lama lagi"

haa.. yang nie ape benda nie? aku memang dah cakap kat kau kan? aku bukan type yang suke suki tukartukar macam tukar baju. kau nak ke aku terima kau tapi aku layan kau macam hapeee. nak? in facts, aku memang leyh kawan aje dengan kau yek.


tapi, satu jek aku mintak kat kau. mintak maaf dengan kekasih kau. jangan lah kau lukakan haty dia macam tu. aku pernah rase. aku taknak kawan aku buat macam tu kat perempuan lain. aku selesa macam nie. aku jujur aku belum lupakan kekasih lama aku. dan aku harap kau faham. untuk ke arah yang kau nak tu, mungkin. perasaan tu akan datang sendiri. mane tahu satu hari nanty tibetibe jek aku dok angau kat kau. HAHAH. aku tak tahu. follow the flow aje okayy? tapi, aku belum bersedia. luka lama masih ade. cinta lama aku masih segar. sorry. takyah laa pikir sume nie dulu. kite ade banyak test. fokuss ajelah dulu. sorry aku malas nak layan phone sekarang. sorry, aku akan kembali macam biase bila kau tunjuk kat aku prove kau mintak maaf dengan kekasih kau dan kau bersama happy dengan dia. tu jek. assalamualaikum.


okayy, nampak tak aku marah. kau ketawa aku sepukk!

No comments:

Post a Comment