siSEGAMAT..

hye..salam..lame gler dah xupdate crite baru..bz gler kot..lately nie test evry week..kdg2 ade 2 test dalam seminggu..haiyoo..mane xpening...and minggu nie memang paling pressure plus full++..haha kenape??sebab..


  • kene buat video eco yang dah lame miss bagi..time tengah2 sem hary tuh..and kene present jumaat nie..tapi kteotang baru je buat malam tadi..tuh belum masuk kene edit+masukkan suara segala..
  • aku baru je nak buat hafazan surah..ade 8 surah semuanye..and alhamdulillah..dapat hafal and dah selesai pon hafazan..tapi,serius susah betol nak hafal..mungkin sebab otak aku dah dicemari unsur xchat..hee
  • kamis nie aku ade test akaun..satu hape pon xstudy..sebab bz gler..xckup mase..
  • sabtu nie aku ade test statistic..and im ZERO at certain topics..
giler btol laa..penat kot..xsabar nak study week and at last..cuti sem!!yeah..eh,cop2..aku bukan nak crite merapu pasal kesibukkan aku..tapi ni haa..nak crite..pasal siSEGAMAT..
haha..name dirahsiakan..

siSEGAMAT nie kteorg pandai2 je bagi name..sebab muke+fizikal dia ade same cam
si**N***..ok..rahsia lagi..
tapi,serius same..bnyk persamaan..sopan,cara jalan.muke*wpon siSEGAMAT lagi hensem dari si**N***..
tapi,kalau sekali pandang..boleh laa nampak cam seiras..cume siSEGAMAT xckup tggi macam si**N*** jeh..yang lain lbeh kurang same..and siSEGAMAT nie kawan aku jugak..kalau nampak dia aku pon jadi gembira berdaun-daun..hehe tapi taklaa segembira jumpe si**N***..dia never be replace..:)

okay..tuh jeh..takde gambar sebab mane mungkin aku nak ambik gambar siSEGAMAT..
nanti awek dia yg garang tuh bunuh aku..tak pon,bakar bilik aku..haha
thats all..bye....

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Boring Saturday