ini signature baru saye...

wah..wah..banyak nyer mase yang terluang..sampai update blog 4-5-6 kali engko seminggu..uish..nampak sangat aku bz je tyme2 dlu..haha
okeh-okeh..tengah tade ape nak buat..dia tidur..aku dah bangu..and cluz petang nie aku ade presentation business..so,dengan susah payahnye aku bangun awal2 dlu untuk bg mate terbukak and nak elakkan muke cam tempe tyme ngah present..hee
perlu ke cakap muke sendri macam tuh?haha

okeh2..back to our topic..aku nak cakap pasal..
-----------
-------
----
---
-
AKU DAH ADE SIGNATURE UTK SETIAP ENTRY AKU..
hehe..riak tak?riak?saje nak bebangga cam tuh..
aku ade..hengko ade??
haha..alaa,boleh je kalau nak buat..tapi aku pon dah lupe aku buat kat mane..korg try je clik button
FACEBLOG  nie yek..
tapi cam susah nak cari tutorial dia satu persatu..
baek  korg follow je senang..haa..nak tengok tak..
kalau taknak pon aku tetap nak tunjuk..
jeng..jeng..jeng...
santek tak?santek?hehe 
nie name saye..name yang membanggakan saye..awak ade??
ouh..ok..berlagak lagi..
try laa buat yek..santekkkk..
toodlez..

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016