Tuesday, April 12, 2011

kami disatukan kerana SAYANG part1


assalamualaikum..
hai..hai..semua orang mesti ingat aku nak crite cintan cintun bunga bunga kan..
tak laa..bukan..salah tuh..
tapi..nak crite lagi dasat dpd CINTA..
iaitu..PERSAHABATAN..heee 

aku ade kawan baek..the best buddy ever..
tak jumpe lagi org yang dapat replace dorg berdua...
sebab ape kau cakap dorg xdpt direplace..
sebab persahabatan ini tanpe unsur hipokrit!
kalau kau gemok,ktorg cakap kau gemok..
kalau kau gedik,ktorg cakap kau gedik..kalau kau dah berubah,ktorg cakap kau dah berubah..
kami tak terasa bila teguran diberikan sesama kami
from thats..we know the meaning of sahabat..so,
dorg adelah..
jeng..jeng..jeng...

jeng..jeng..jeng..
eh,terdua kali pulak..haa..
nie dia..NORSHAHIRA SAFINA..
dan NURSYAZWANI..

hmm..bia aku dok cter pasal kami yek..
korg tamo bace takpa laa..
sebab aku akan pakse makcik dua ekor nie bace..haha
*ketawa seorang diktaktor*

okeh-okeh..lets start pasal pertemuaan kami dan percintaan kami..
haa..ade bab cinte nie..korg mesti suke..
kan?kan?kan?
so,ape lg..continue reading..

firstly,ktorg jumpe kat sekolah terchenta..(cinte lagi..suke x?hee)
SEKOLAH MENENGAH SAINS JOHOR..
okay..kat sini nak mention..tak payah pk ktorg nie budak pandai ok..
tak suke..!!huhu tbe2 emosi..
dan..
percintaan kami..(again..)
bermula dgn HOKI...
hee..
hmm,ktorg sume players hoki..
dlu dan kini..and..paling penting..
ktorg ade name grup..
iaitu..
3CAPTS..
sebab,.ktorg bertige nie dlu captain sekolah..
aku captain HOKI, fina captain SEGARA n wanie captain PURNAMA..


NORSHAHIRA SAFINA
makcik mate choclate nie aku kenal tyme form 1 lagi..
kami memang famous giler tyme form 1..
senior form 4 and form 5 suke sangat amek turn nak jumpe ktorg..haha
famous tak?ktorg ade..engkorg ade?haha
panjang sangat lau nak crite sal kebaikan ktorg..so,utk tak nampak membangga diri..
aku nak crite pasal THE BEAUTY OF OUR LIFE IN 2005..
wahh..engko bangga tak ade kawan cam emalia sis nie wahai cik fien??
okay..sambung2..
takde laa..bukan laa ktorg nie femes sebab kebaikan..
tapi....sebab nakal+suke buat hal sesuke hati mak hengko!
haha..cayalah fiena..we did it!
festyme ktorg jadi femes sebab senior form5 kate..(dorg yg kate,walhal ktorg tak buat pon)
ktorg suke buat muke blagak tyme selisih jalan dengan dorg...wahh!!
aku punye baik tunduk2 bg salam..jap ag kne cop macam tu pulak..
patotlaa ktorg selalu rase sumting je bile pass by seniors..haha
so,from that day..ktorg insap..lalala~
takde maknenye..aku tak suke!so,aku terus tak bagi salam kat dorg..huh!
kn fina kn?
since dpd peristiwa itu..ktorg sering dipanggil turun ke bilik study form 5 utk dibelasah..heee
(settle mulut je sebenarnye)
dipendekkan cerite..ktorg selalu kne settle ngan form 5 and form 4 tyme form 1..dan kejadian tetap berterusan sehingga ktorg form2..fuhh!muak thu??
antara kes yg menyebabkan ktorg diperah dan dipulas..
  • aku berkapel dengan senior form4..(so what,sukehty aku laa..bukan pakwe engko pon!)
  • ktorang bawak phone tyme form 1..sebab sepatotnye mase form1 adelah mase paling nerd utk pelajar sekolah tu..(mak aku tak kate pape pon..)
  • bangon lambat pade setiap pagi..then,termiss pergi solat subuh kat surau besar..so,ktorg solat kat surau kecik kat sebelah dorm..(sengaje bgon lambat sebab surau besar tuh jaoh engko!)mase tu form1 wajib solat kat surau besar..
  • si fiena ngokngek telah menulis satu artikel lengkap berbahasa inggeris tentang 'ketidaksukaan' dia terhadap sorg senior ktorg..(sampai nanges2 akak tuh engko thu..tyme tuh ktorg dibawak disatu bilik utk satu sesi pergaduhan dan luahan perasaan oleh si senior malang dan headgurl..*headgurl pon campur tgn..engkorg ade??haha)
  • yang aku paling tak bley trime..ktorg kne berus tilam besar tuhhhh..kejam tak?waktu bulan puasa lagi..adoi..ape masalahnye..jangan laa aniaya ktorg camtu..ktorg conteng sikit je kot..huh!dengki sunggoh dorg dengan kami insan yang femes nie..haha




okay..panjang dah nie..nex tyme aku crite pasal NURSYAZWANI pulak ye..
toodlez..

No comments:

Post a Comment