Sunday, April 17, 2011

kebahagiaan ini..

assalamualaikum..
orang sebok study utk final..tapi,aku masih ade kat rumah,bersuke ria..
teruk kan..haha nanti result cam condem..mule laa nak nyesal..blablabla..
nie nasib aku tak ambik engineering..kalau tak,mesti ley gugur rambut2 aku..
hmm..aku tak target dekan pon dis sem..susa..and aku main2..
so,aku sangat2 hope pointer aku 3 pointer n above and no repeat paper..aminn..

nak cakap..korang sume mesti pernah ade someone yg korang love sgt2 kan..
sampai sanggup buat macam2 tanpe rase jemu..
and aku pon pernah ade..masih ade..
love sampai buat aku waiting for almost 2years..
sebelum aku ready nak trime org lain..
and now..once again..
im in love..
a messylove..

aku tak tahu..aku just nak express kan ape yg aku rase..
rase yg aku sendiri tak tau..
apelaa..hmm..aku rase bosan..
im not in good mood maybe..
for this 2 days..aku makin keliru..
aku sayang..aku rindu..
but..at the same tyme..aku takot..
aku tkot..we will end..
and tak sampai kemane pon..
although our parents knew bout us..

for him...
if you are not happy..you know what must you do..
am i disturbing you..
am i a burden for you..
i know and you knew..
im kind a weird,cerewet,macam2...
but..awk still sabar..and that makes me felt guilty.. 
anything happen dear..
iloveyou..
and..i love your lastnight message..
ill keep your words..
'you are not my trouble,dear..you are my happiness'

haa..dah habis da..best tak crite aku..
hee..papelaa..just nak pesan..
patience will be paid..
berila peluang kepada sesiape yg cube utk berubah..
yes..dlu aku banyak buat hal..banyak kali in puppy love..
at last..aku stop for making oters that way..
and da kena kat aku balik pon..
so guys..bagi lah peluang kepada mereka yg perna buat silap..
sebab aku pernah menyesal dengan ape yg aku lakukan with my past lover..
tapi,dia tak percaya yg aku dah brubah and i just need A chance on that time..
frust..sakit hati..
so that..aku mula berubah dan bagi A chance pade insan yg aku sayang..
supaye kenangan cinte lame aku tak berulang lagi..
but..JUST A CHANCE!
toodlez..

No comments:

Post a Comment