Friday, June 17, 2016

Ramadhan 2016

Assalamualaikum. Sekejap je dah nak half ramadhan kan.

So camne ramadhan korang? Alhamdulillah. Setakat ni masih penuh lah puasa aku. Biasalah pompuan kan. Hee eh,seriusly tak tahu nak type apa. Cells blogging aku dah semakin takde dah. Asal nak type je mengantuk. Kat office memang idak lah ada masa untuk berblogging bagai. Sekarang trend baju raya apa ek? Aku ingat nak back to basic je tahun ni. ala ala ayu gadis kampung gitewww. Miahaha

oh ni time bbq aritu. Lepas tarawikh p buat bbq sampai tengah malam. Esoknya merana ngantuk. Oh,sekarang org puasa dah takde main mercun ke main meriam ke. Dulu time aku bebudak,lepas maghrin je bertebaran p main mercun segala. Laa niiii,main mercun sikit jiran tgok kau like kau baru lepas bunuh org tadi. Alahaiii. Aku bakar dlm bakul motor pokcik nak? Haa gitew. Menyams. Aku dok kampung kot. Bukan bandar. Kalau bandar,cam relevant lah sikit kot kannn. Soo boring. Takpelah. Fikir baik baik je bulan baik ni. Hehe 

okay lah. Azam kurus masih lagi tak berjaya. sepinggan nasi selamba je aku telan.  Pastu berat 60kg tak turun turun. Pfffftttt. Bye.

No comments:

Post a Comment