Monday, June 20, 2016

Very quick hang out

Hai. Assalamualaikum. korang dah tengok now you see me 2. Tadi ngau tetiba plan and ajak tengok cerita tu. Dengan Mel skali. Aku cam okay jelah since mmg aku tgok yg first. So expect mestilah best kan. So pergilah ktorg dalam pukul 830. Nak ticket 850 punya pasal,terbanglah tarawikh den. hehe
Patutnya aku kena sampai awal and beli,walaupun rumah aku paling dekat,tapi sbb dah tersadai lepas buka and maghrib,lambat sikit lah sampai. 835 keluar rumah,840 aku dah sampai dah. Dekat kann. Tapi Mel lagi awal lah.
Hmm so after tengok tu,aku rasa yg first lagi best lah. Yg ni mcm kelam kabut sikit jalan cerita dia,and mcm dah expect apa yang akan berlaku after. Haa gtu. Rushing sangat,ktorg sampai,terus beli ticket and masuk,then 2 jam dalam wayang,keluar terus balik. Ongtua sangat gaya lepak. hahaha
So heres the selfie. Ema Ngau Mel

No comments:

Post a Comment