Monday, December 17, 2012

bola oh bola.

assalamualaikum. nie cerite bola malaysia lawan thailand yang main dekat bukit jalil tuh. ehehe. lama bukan? ye. aku ialah manusia malas update and bile update dah basi and takde idea pon. hahah suketi ai lah. aku eksaited tau turun bawah nak tengok bola. siap kene blame dgn geng sebab decide tengok bola dekat cafe yang salah. port yg ktorg pilih sangat jauh dengan skrin and ofkos tak dengar sore. apetah lagi muke pemain. sangat jauh sampai nampak kaler baju je. so, ktorg just tengok berdasarkan kaler biru and merah. sangat sadis yeee.. makanyaaa aku jadi bahan for the whole mistakes. ahaha sape suroh den decide. and sape suroh takot nak bangkang idea den. ahaha yang malaysia vs thailand dekat bangkok ai tak turun. hujan lebat. jadi harus manjakan lemak yamg dh tepu nie. ohiohoho


me with jah. pehhh. dia blame aku sampai habis game kot. uhukhuk.
jangan kau tya kenap gmbar begini. aku guna app puding camera. ntah ape ntah.

No comments:

Post a Comment