Monday, December 17, 2012

THEY.. will never be replace.

Assalamualaikum. banyak benor mase terluang. jadi moh lah kite update entry ke melaka sabtu lepas. pergi dengan the best partner in segamat. kitorang rapat since sem 1 walaupon sekarang kitorang bawak haluan kelas masing-masing. ecehhhhh. geli sangat ayat. bawak haluan pon jumpe jek kat kampus cenonet tuh. ehehe malas laa cerite bebanyak. so, here the sequences.....

  1.  sesampai awal giler kul 10. perut aku mencari masalah jadi moh la kite melawat semua stesen minyak kat melaka. heee pastu terus ke makhkota parade and dataran pahlawan. tak beli ape pon. jalan and sekali lagi mari aku cek semua toilet, bersih ke idakk. ahhh.. perut ai sangat tak bagi kerjasama okayyy. ughhh! lets the picture speaksssss.








2. ktorang jalan ke bangunan Stadhuys. penat basah baju ohh. kat sane ingat nak naik bas panaorama. tapi leceh. encik driver bus nak g lunch dulu. jadi, moh la kite bakar kalori. ehehe jalan ke menara taming sari. aku tak naik. dah pernah naik dah. jadi bagi la kawan den nie naik.























3. lastly we are going to klebang. beratur panjang untuk beli cocunot shake yg memuak kan. ohh. mungkin tekak jakun aku jek rase muak. ehehehe 



habis dah entry penuh gambar. semoga persahabatan kite berkekalan. walaupon masing-masing lain kampus nanti. walaupon aku sorang kat ceruk batu pahat. hope our friendship will never end. in sha Allah aku datang kl belanja korang buat gathering suatu hari nanti. *tearss. 


please stay with me although ive wrinkles around my eyes, although im not able to make u laugh anymore, although the times passed, memory and friendship remain the same. :)
APMEA.
adda,pika,munie,emma,aida.



No comments:

Post a Comment