Saturday, July 2, 2011

emalia sis.

assalamualaikum..
sekarang nie sume entry aku cam pendek2 jek kan..
hmm..nanti mungkin tyme keadaan aku dha makin stabil..aku akan post panjang berjela brsame gambar segala bagai..muhehe!angan-angan jek..tapi,insyallah aku buat ye..
sekarang nak crite pasal emalia sis..
wahh!macam promosi jek..

tak laa..aku nak crite pendek je..
bende nie trdetik ble aku trjumpe kwn skola rendah yg aku tak berape rapat pon..
dlu aku kelas first and dia kelas third maybe..
yg penting aku ingat name dia sebab dia rapat ngan kawan aku..
name dia nissa,..name sebenar ialah lupe..Khairunissa mungkin..huu!
okay..aku ialah semakin pandai-pandai letak name org..
bende tuh terjadi tyme aku duduk kat admin..
and dia pon duduk2 ngan geng2 dia..
aku ialah sem3 dan dia ialah sem 1..
aku dengan yakinnye g tgur dia..camnie..
ehh..hye..nissa yek?
dan dia dengan muke trpinga2 sambil sambut tgn aku..
ermmm..
aku emma laa..dak tengku mariam dulu..
ohh..emalia sis kan?sorrry..kau lain dah sekarang..makin kurus,makin@*&%$..
<pujian ialah xperlu ditulis..muehehe>  
haha..bnyak laa..same jek..kau amek kos ape nie?
bla,bla,bla,bla..perbualan kami ialah panjang lagi..
tapi,point yg aku nak sampaikan da trtulis..
aku nak sampaikan..yg aku bangga org kenal aku as emalia sis..
sangat bangga..aku bawak name ayh dan name aku jugak..
aku hargai ble mereke ingat mcm tuh coz xperlu laa nak susah2 describe aku yg mane..
emalia sis jek dah dapat describe aku siape..
and aku akui..ramai kwn2 aku lupe name sebenar aku ade nurul..
even kwn2 rapat aku..and aku admit dan sangat bersuke ria ramai kwn2 aku dr skola rendah ingat aku dengan name EMALIA SIS..
engkorang hade?muehehe!sila abaikan..
toodlez..    





muke semase bahgia sem 3..

No comments:

Post a Comment