Sunday, July 3, 2011

berseronok sebentar mencari shampoo..

ya bedda beddoooo! bersuke ria menghabiskan duet ptptn memang kerje aku. nanti ble dah nak habis sem baru lah terkial-kial kene sekat expenses sendri. nampak gaye cam kene makan nasi bujang jek akhir-akhir sem nie.haha padan muke aku.

tadi ialah 3 julai aku ngan kawan-kawan yg tingtong decide nak keluar. nak beli barang2 yg cam dah tinggal hujung-ujung je. aku memang nak beli shampoo ngan makan-makan jek keluar nie. and dah sampai kami makan kat si Marry coklat or lebih glamour dengan MARRYBROWN. haha. okay aku tahu tak lawak.



okayyy. ini ialah makanan aku makan kat si marrycoklat tadi. mule-mule adda nak makan mcd. tapi bosan kot makan mcd. and sebenarnye aku ngan pika excited nak makan sambil maen buai. muehehe!dan kami berjaye pengaruh adda and munni! HAHA


haa..aku saje-saje je nak amek gmbar kunun2 tengah makan sayur. sat g dengan secara tak sengaje nye,aku termakan sayur tuh. yuckks! tak sedap okayy. aku memang tak bape okay ngan kerabat sayur nie. huhh!
muke terpakse telan sayur yg sengaje termasuk mulut aku, takpe kau incik sayur. nanti aku bals dendam. HAHA



aku dah pesan. tolong jangan amek gambar aku tyme makan. sebab tyme makan aku boleh menunjukkan pelbagai muke luar syllabus yg korang pasti tamau tgokk lagi dah..haha hadoii..

tgokk!tgokk!dah cakap dah..muke pelikk pelikk..



kalau keluar ngan korang semua memang habis wet aku. memang sakit kaki aku. memang tercabot kasut aku.
korang nie memang best laa wey..hehe keluar 3 jam sajek.
segamat nie tak besar mane yang boleh buat kitorang jalan dari awal pagi sampai lewat malam.muhaha!

No comments:

Post a Comment