Wednesday, July 13, 2011

harapan yang dipunahkan.

assalamualaikum. bosan kott. sok cuti.and the worst,tadi baru dapat tahu Dato' sahol tuh tak jadik datang. tiket baru jek kirim hazrik beli. and suruh dia bawak tyme turun training hoki..tapi,tahu2, Dato' tuh tak jadik datang dis weekend..depressed!depressed! hohh. tak bole agaknye nak confirm betul-betul. menyusah kan. dah la plan nak pergi melaka segala. tapi,kalu dah semua orang balik and ofcoz uitm tak bagi stay sampai ahad,camne saye nak gedikk mengade-ngade..ohhh!ohhh! awak,kalau tak jadi..awak balik dengan izzati ajelaa..sob,sob,sob..

geram sesangat. tak sampai sejam je hazrik beli tiket tuh. tibe-tibe jek baru tau tak jadi weekend nie!ish,ish,ish!
sekarang tengah merayu-rayu kat cik fiena supaye dapat tolong saye lancarkan plan yang dh lame dah buat outline. semangat tau! nak jumpe kekasih hati punye pasal + jakun nak naek bus sesame. selalu naek krete jek. tak salah kan nak naek bus. tapi....

ohh..mungkin aku memang tak ditakdirkan untuk plan aktiviti. seriously said, aku memang tak bley plan. sebab bile aku plan cam seminggu awal or ape laa kan,mesty tak jadi. mungkin dah tersurat aku nie on the spot pnye orang.mungkin? aku mungkin memang kene buat kerje luar jangkaan jek selalu. tak payah nak mengade nak plan segala. walaupon plan luar alam sekalipon. kecewe okayy.


v>
see.see. tak tipu tau. dah beli dah pon. punye excited nak g sane.tapi..ohh! malas laa nak cakap. geram and cam makin sadis jek nanti. okay..bubbyee..
hati saye memang semulajadi seperti tisu.

No comments:

Post a Comment