Wednesday, July 6, 2011

tolong lenyapkan perasaan ini.

hari nie aku nak emosi-emosi sikit.dah lame kan tak emosi berair mate.asyik entry ya beddabeddo jek.kali nie biarlah aku lepaskan emosi ini. aku banyak masalah. aku tak boleh salahkan sesiapa. sebab masalah ialah ciptaan aku sendiri. tak salah mak, abang warning aku setiap mase. stop doing mess. yep. but im sorry mom. i did it again. maybe takde orang dah nak kawen ngan aku. sebab tak nak ade anak yg degil kepala batu + suke buat masalah susahkan orang dari kecik sampai besar. sorry mak, abah,abang..sebab kene tahan dengan saye sejak kecik.

aku tak tahu. ape yang aku buat pasti datang masalah kelak. am im not belong ere. am i stupid. hohh. banyak persoalan. masalah memang semua orang ade. tapi,mampu ke aku hadapi semua ini. minggu nie aku nak balik, nak screw up mess yang aku buat dekat mak n abah. nak kne explain satu-satu. tak kisah la tertonggeng trbalik ke. asalkan mak abah tahu perkara sebenar. and nak balik, nak pergi buat check up lagi. hmm,tired being emalia. but, i love myself.

mak,abah..sorry for making those probs. i dont know. and i dont expect that it could be happen. sorry for making both of u dissapointed with me. lately,im totally lost. i dont bother with my study. saye tinggalkan hoki. saye buat mcam-macam masalah. and thats why, saye selalu balik rumah. saye stress. tapi,tak tahu sebab ape. saye penat,tapi tanpe sebab. maafkan saye. saye akan pusingkan balik wayar dalam otak nie supaye balik pade track sebenar saye.

syazwani mat nawi..aku minatk maaf. kau pon rase aku makin jauh dengan kau. sorry. aku sayang hoki. tapi,aku ade banyak masalah. walaupon xreleven nak kaitkan masalah aku dengan tak datang training. tapi,pliss give me tyme. aku sayang kau. sorry ngau. aku rindu tyme kte sesama. aku bukan dah xhepi kwn ngn kau. tapi,aku bnyk menyendiri sekarang. ngau,aku takot. aku tak tahu nak crite kat sape. aku simpan prob aku sorang2. kau dah tak dekat dengan aku. susah kte nak jumpe sekarang. nth laa ngau. ade mase kite jumpe ye.

sayangg..maafkan saye kalau bagi bnyk masalah kat awak. kalau awak tak tahan dengan saye. takpe. saye cube kembali macam dlu. trime kasih support saye selama ini. bile masalah saye selesai,saye harap saye boleh happy macam dlu.sorry. sebab ade girlfren degil kepala batu,suke wat masalah, suke emosi macam saye. mesty tension kalau idup dengan saye. tapi,mak kate mak boleh percaya kan awak. mak percaye awak boleh control perangai nth hape-hape saye nie. trime kasih for giving ur ear to listen to my prob. trime kasih for lend me ur shoulder when im cryingg. and thanks for giving me advises when i cant fix my problems. thanks. trime kasih kerana bersabar.

banyak dugaan,bnyak cabaran.kuatkan lah hatiku.aku janji tak akan lari dari masalah aku sendiri.i love myself.


mampukah aku segembira ini lagi?

No comments:

Post a Comment