Sunday, June 19, 2011

shahdu di hari sabtu..

assalamualaikum..
nie macam fes entry aku laa lepas dah berbulan tak update..
busy-busy..hee..busy dengan penternakan virus kat laptop nie..haha


erm..sabtu hari tuh bersamaan 18june..
i sangat shahdu tao..

sebab..pepagi bute dah kne bangun pergi join aktiviti rakan muda..
dah laa..tak punctual..macam nak kebulur aku tggu dorg nak gerak ke labis tuh..
act,aku masuk game berkumpulan..
name game tuh.....dam aji manusia..huahua
bosan jek..sebab ktorg g sane tak dapat maen pon..
team kne bubar coz ade insan yg tarik diri..mengong..huh!
baek aku tak payah pegi..dok bilik, cuci baju and study law..lagi berpaedah..

so,aku dan muni totally buat keje sendiri kat sane sambil gatal2 g salam tengku mahkota johor..huihui!
smart habis konvoi naek motor besar2 tuh..ngee~

dah tak pandai nak tulis2 ayt..ayt2 aku cam dah terabur and tak best jek..
so..let me stop here..
and enjoy my pics..




the k.a.m.i..


No comments:

Post a Comment