Thursday, June 30, 2011

hijau,greeeen.

assalamualaikum..
entry kali ini ialah sengaje bewarne hijau..ngee!
kunun-kunun cam cantik laa..
sekarang hijau dah jadik fevret kaler aku..hee
nth yg keberape kali aku tukar fevret kaler..
TAHNIAH INCIK HIJAU!
okay,okay..lupekan kaler hijau..nak crite pasal fevret kaler..
ohh tapi,tapi..
nie panangan aku sajer okay..jgn blame aku or what yek..
haa..rmai org ade fevret kaler kan..
kuning laa,pink laa,hijau laa..aku pon ade..
tapi biasenye fevret kaler aku akan berubah ikot tahun..hehe best x?best x?
contoh laaa...tyme form1,aku giler merah..naik form 2,aku suke oren..
biler form3,aku masih suke oren sebab couple tyme tuh pon suke oren..konon cam sweeeet..hehe
pastu,tbe2 aku suke hitam..sampai form4..
then,mase form 5 and after spm..aku suke kaler purple..
pastu masuk part 2,early 19years old..aku suke greyy..
and now,aku taksub hijau..hee

banyak kan..banyak warne..so,barang2 aku pon ade evolusi warne..
aku suke mcm tuh..aku tak suke stick pd 1 warne jek..
contoh lau aku suke merah je memanjang..probability utk brg2 aku majornye kaler merah ialah amat tggi..
nad kau tak suke camtu..mcm aku tak tukar barang jek..
and ag satu..orang pon ofvoz bosan tgok kite dibalut dengan warne yg same jek..
borinkk..nanti mule laa kuar issue takde perubahan laa apelaa..
kan?kan?logic tak pendapat aku..hehe
tak logic pon aku tak kisah..

so,kawan-kawan..
jom laa buat evolusi warne..taklaa bosan stock barang korang takat kaler tuh je memanjang..ngee
jangan terase yek..takde kaitan pon..
cume ape salah variasi kan sikit our interest tuh..
bosan laa..
toodlez..

    

2 comments: