Wednesday, May 11, 2011

IM TRYING..

assalamualaikum..
aku rase nak update sesikit jek..takde mood laa..
hari tuh balik kampung..dating berdua ngan atok..heee
best3!yg tak best..lupe nak bwk charger phone..
nasib rmh org tuh dekat..thanx awak!

haa..today..tetibe je rase nak buat puding..
sebab semalam awek abg dtg rmh bwk kek batik..
so,aku dengan berkobar2 nyer..rase nak buat sumting jgk..:))))
berangan jeh lebey..bwt ckit jek..cukup urk makan 4 org boleh laa..

here's da pic of my trial puding..hee

haa..aku gune tepung nie ye untuk buat puding x seberape aku tuh..sorry..aku ialah teruje sebab berjaye buat puding..ngeeee
lagi ialah gambar proses membuat 'puding tak seberape emalia sis'..
name puding sempene name aku..hahaha



hehe..proses dalam periuk santekk emak...
pasni gambar setelah dia likat dan macam gaye nak buat dodol je aku kacau mende nie..
fuhh!fuhh!mintak2 laa menjadi ye ekau wahai puding..heee


yes!yes!lagi sikit je nie nak jadik!
kacau lagi!lagi!dan lagi!haha
------------------------
---------------
-------------
-------
--
tarrra!!!!!!!


hooyah!hooyeah!!mak!jadi laa kite buat...ngeee~
mak malas nak lyn anak pmpuan dia yg entah hape2..
hee..takpe..yg penting jadik!
okay..bubye..

love ya..

No comments:

Post a Comment