Tuesday, May 3, 2011

kami disatukan kerana SAYANG part 2..

assalamualaikum..
okay..final dah habis dah..and opkoz!saye jawab dgn sehabis baekk..
hahaa..yeahh..final kan..sape yg nak jawab memain..
memang saje cari nahas jek kan..
haa..tapi..aku jek yg jawab sehabis baek..tp,jawapn tetau laa sehabis baek tak..huahua..
hmm..sekarang mood nak menaip..mood nak lembutkan jari jemari aku yg keras nie..:)))))

yelaa..hary tuh da dok crite lbih 1000words pasal cik fiena..so,skrg dgn paksa relanye..
nak crite pasal cik wanie pulak..haa..suke tak ade kawan cam emalia sis nie?? hee*perasan

ye..ini lah dia NURSYAZWANI..yg freehair itu yek..
dia comey-comel cantik tao..
hehe..salute same kamu..makin lame mkin cun meyh...
okay-okay..dah..stop puji2 dia..sebab kami memang geng pantang dipuji..muahaha

hmm..tak banyak nak crite..sebab dia join aku ngan fina start form 3..
mase tuh ktorg masuk class sukan..yeah..paling xbest,kelas tu ade 6 org pmpuan sahaje..and semua pemain hoki..yg lain ialah dereten boys..oh2..tapi saye suke....hee
sebab tyme form 3 ialah waktu aku bermadu kasih dalam kelas..ngeee~ sila jgn ikot..haha
bukan ape laa..my past lover n i blajar at the same class..
OHH STOPPP!
aku nak cerite ialah pasal si wanie santekkkk...heeee fina santekk dah lepas ye..sila jangan jeles..

(kamera aku ialah enset murahan yg selalu mati2..sila harap faham)

aku ngan wani telah banyak dijodohkan...nak bukti..takde..tapi aku boleh bg contoh jelaa..

  • ktorg telah bekerja kat paxon sesama selepas spm..*dia yg rekemen kan aku kat akak tuh..hee
  • kami belajar akaun di kampus uitm segamat yg same..*haa,jodoh x??
hehe..okay..tuh jeh contoh dia..kan aku dah ckp,xbnyk nak crite..tapi,yg p]asti..ngau nie dah banyak tolong aku..dia jugak xbnyk brkire..dia dan fina tempat aku call nangis2..tempat aku luahkan masalah dalaman dan luaran tanpe rase malu..and ngau jugak one of reason aku dapat A+ utk subjek paling xdisukai iaitu SEJARAH!!ohhh...aku memang tak suke sejarah okeh..

haa..tyme utk puji ngau..
satu hari,aku terserempak dengan cekgu sejarah aku tyme form 5..dia dah ajar aku sejak form 2..so,cekgu nie amat faham dengan gaye suke tidur aku dalam setiap kelas dia..yeah..cekgu tu ialah cekgu sejarah..hee
nama ialah dirahsiakan..
berbalik pade crite td..aku terjumpe ngan cekgu tu tyme nak naik tangga nak ke blik guru..tyme tuh bersama sorg rakan..(nama rakan ialah tak ingat)..
cikgu tnye.."emma.sejarah kau berape ujian kali nie?"
dan dengan rase cam biase2 jek aku jawab..
"cam biase cikgu..saye failed lagi.."
haa..takde rase pape pon tyme tuh..and tibe2..ckgu tuh berkate..
"alaa ma,kau dapat C utk spm nie pon ckgu dah bersyukur sangat2.."
omggggg!!!!
yes..tyme tu aku rase muke baru disimbah air panas..malu dengan rakan itu..dan malu dengan org yg lalu lalang tyme tuh...pas cikgu ckp,cikgu truss pergi..cikgu,,,saye sedih okay..tsk,tsk..takpe,aku trus kan hajat nak ke bilik guru..balik dari bilik guru,aku trus pergi dekat ngau..and cakap
,ngau,kau kene tolong aku sejarah nie..aku tak mintak tolong utk kimia fizik..tapi sejarah...

selepas pristiwe itu..aku bawak buku sejarah kehulur kehilir..wpon aku tak bace,tapi aku bawak jugak..dengan harapan,aku akan terdetik utk bace buku tersebut..huuuuu 
pergi prep,g surau,g studyroom,bk dorm,balik skola,g outing..
sumelaa..aku bawak..ngau kate kene rajin bace and enjoy dengan crite tuh..tapi,AKU MESTI TIDO!!
haa..lame2..denaga galakan dari ngau..aku swmakin boleh trime subjek tuh..p]ergi dorm ngau mintak dia cerite,mintak dia bgtahu mane y penting..TERIMA KASIH NGAU..
jasa kau tolong aku telah buat kau berjaye dapat A+ utk sp]m..CAYANG NGAU!
and dipendekkan crite..korg berdua telah banyak membantu aku dalam mencapai keputusan 8A pmr and 6A utk spm..alhamdulillah..kite bertige berjaye..:)

dan sekaran..ngau jadi ckgu saye lg..ckgu hoki..haha
fine ngau,dlu aku captain kau..sekarang,aku anak buah kau..choii!!haha
takp]e,aku tak kesah..sebab kau masih boleh dibuli..
and aku nak buat pengakuan..
aku ngan fiena tahu..tyme mssj 2009 dlu kau nak pergi sgt..sampai kau merayu nangis2 kat kiteorg kau ajak kiteorg turun training utk mssj tuh..tapi..aku taknak..sebab..mssj 2008 aku dah pergi..and aku tak suke..
pergi mssj tu tak seindah yg kau sangka..tuh bagi aku laa..so..sorry ngau..*wpon dah bertahun..hee

okay..rasenye dah lebih 1000words jugak nie..so..aku dah berjaye buat crite tentang best buddy aku!
*give me 5!*

dah habis dah kawan2..maaf..entry ini special utk kawn saye 2org itu..kalau rajin mugkin ade part 3 pulak ye wahai cik fiena dan cik ngau...nanti aku akan post kat fb korg lagi..ohh..buat rakan2 lain yg membace..ye,apa khabar..sehat je kan??(chehh..macam ade org bace je blog sengkek kau nie maa)
toodlez..

No comments:

Post a Comment