Saturday, May 14, 2011

suatu mase dulu..

assalamualaikum..
hye ..sekarg nie suem pon tgah mood hbis spm..nak further study..
well..kpd adek2 yg dpt further kat ipta..bersyukur okay.
rmai yg nak..tapi tak dapat..and..bnyk benefits dpd study ipts..
college sgt mahal okay..yuran beribu,duit ptptn pon korg hbis kat yuran jek..
no life..hbis study kne pulak byr pinjaman yg mahal tuh..so,tolong bersyukur okay..:))
tetibe je emosi..hee takpe..im happy in uitm..

nak share picture tyme zaman skolaa dulu..
mane thu nnt dah tua,aku teringin nak tgok balik..nk imbau2 sejenak zaman dolu2..
kan dah ade dlm blog..tak pyh sush2 cari kat album photo..hee


ini ialah zaman form 3..tyme nie aku jadi bendahari ke setiausaha batch ye..dah tak ingat laa..
yg penting,cmne aku yg sgt tak reti buat keje nie boleh dipilih?mungkin sebab dorg nak aku bwt keje..haha
hooyah!zaman giler tyme form3..nak pmr..nie sume dak pmpuan kelas aku..ade 6 org jek..

haa..korg tgok..tgok..takde laki pon tao..nie kelas tyme form5..5T2..
skolah memang btol2 nak ktorg struggle tyme spm nie..hee 
aku ialah berbaju kuning paling kiri,pastu wanna dan asila..
ade 3 prefect and 3 librian je..ngeeeee
haa..tarra!semangat kesukanan!haha once we are segararian..we are always be a segararian..erk,btol ke?
hee..wajah aku ialah dtutup kain yg ammar<123> pegang..tsk,tsk..

semangat sukan lagi..ini tyme rentas desa..
haa..lagi..tapi tak ingat nie tahun bile..
habis sukan..semangat belajar and prep..huuuuuu

memories of 5T2..dr atas kiri..atym,wanna,ngau,diana..
kiri bawah..finaz,chepam,wanie,and emma..pelikkkk..

mereke dan mereke..

baju korperat..ngee aku suke..sebab tak payah nak pakai baju batik lagi dah..
baju batik ialah tak best sebab senang renyuk,susah iron and senang nmpak peluh..yuckkss!




 tyme before spm..cam last memory ngan cekgu-cekgu yg bertungkus lumus gitu..heeee



4 disember 2009..yeahhh!kene gantung..haa..nie pic budak2 pempuan yg kene gantung skola..haha
kelakar laa..dari form 1 aku selalu je terselamat..and last2..kene gantung tyme form 5..hadoiii!
takpe..reramai jek..heeee
done!!haa..hamek..kertas-kertas satu batch tak silap nie..makcik cleaner pergi kumpul dalam kelas kitorg..
nie baru kertas je..buku???haaa..
kalau jual surat khabar lame untung nie..surat khabar lame!surat khabar lama!hee..
sekian..toodlez..


No comments:

Post a Comment