ini semua gara-gara............

ema


hmm..ini semua gara-gara test..
meje aku berserabut..sume bnde da x tersusun..



hmm..nie semua gara-gara kawan aku nie..
otak aku da xtersusun..berserabut..hehe
sorry fiq..
akhirnye terpublish jgk muke kamu kat blog sengkek nie..
keep smiling..
ersca

opps..jangan fikir pape tao..dia bukan pakwe aku..dia bukan kekasih aku..dia juga bukan skandal aku..dia hanyalah seorang kawan aku..dan perkenalan kami baru saje menjangkau setahun..dia kawan aku jela..dah xpyh nak fikir bukan-bukan seperti dah xde bnde lain yang korang nak fikir..xcaye?meh2 aku tulis conversation ckit..hehe
emma:afiq,kite kawan je kan?xde pape kan..
afiq: yelaa..kitorang kawan jeh..yang dolu-dolu tuh lain cter..kawan lg heppy kan maa?
emma: haah..yep!setuju..hee  
afiq: (kenyit) 
emma: (caeyyyy) haha..

oakay..tuh jeh..caye x?hehe saje..sbb 2 bnde nie jeh yang boleh wat aku serabut petala kelapan..salam

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016