Tuesday, March 1, 2011

rindu mereke sume setelah berminggu2 terperap kat uitm..

salam..hmm..dah lame x update..bkn ape.blog nie cam ade problem..tapi aku sendiri xthu camne nak fix the problem..al-maklum..aku kan rabun malam tentang it segala nie..setakat suro aku log in kat blogger nie thu laa..nak soh fix problem..mmg berzaman laa..huhu hmm..so,akibat drpd itu..aku sangat malas nak update blog..^_^

so..nie just nak mmberi gambaran tenntang keseronokkan aku balik rumah hary tuh..(saje bg ayat bm a+)..





makan pizza biase jeh..hehe tapi..muke haruslah yang paling cey-cey..barulaa laku pizza yang dorg jual tuh..hehe eyp,mreke harus bg komisen kat aku nie..haha

haa..nie muke bdk dua orang y cam festyme jumpe pizza..psst,psst..si capang berbaju bolang-bolang tuh dah rongak..haha dah laa capang..rongak lak tuh..ksian adek aku sorg tuh..hee nak tgok..??



haa..tara tipu maa..dia memang dah rongak..haha nth bape btg ntah dah takde..tulaa..ble aku xbg makn gila2 bebnyak dia degil..so,moral story..jgn mkan gula2 bebnyak..gula boleh..:P



ehehe..tamat laa sudah entry yang ala-ala aci redah jeh..sebab aku sangt tiade mood nak update..huu ta8 care..dan selamat beramal..

p/s:sape2 yang tahu cane nak bg ape yang kite update keluar kat dashboard followers,sile msej di inbox fb saye yek..sebab ape yang aku update x ter'publish' kat dashboard followers..so,serupe je mcm aku x publish..ok..thanx..

No comments:

Post a Comment