Thursday, April 21, 2016

MENGANTUK

Hai. Hari Khamis yang normal. Aku kat office laa ni. Baru masuk lunch pukul 2 tadi. Cemni lah kat office setiap hari pun. Asal mula masuk je,mesti lemau,mengantuk. Nanti tetibe segar dan otak laju berfikir bila dah nak dekat 5.30 petang. Suci sgt perangai aku kan. hahaha

Bila pagi kalau mengantuk pun aku pura pura lah segar sebab Miss Haw ada, dia akan selalu lalu belakang aku sbb ada rak file kat situ. So takkan lah aku nak bermalas malasan men-google dan online kan. Nanti kena sound free je mana nak letak muka oii. hihihi

Eh tetiba dah segar balik ni. Tapi otak masih menerawang baju tunang nak pakai warna apa. kehkehkeh. Mengantuk sgt tu sampai berangan tunang. Oh tadi akak office panggil suruh betulkan cara filing. Aku paling malas betulkan kerja aku. hahaha okay lah. Nak pura pura jap.

Have a nice day everyone. Doakan aku beli USB Cable yang boleh transfer gambar ke PC cecepat yek. Oh lupa bagitahu, PC aku ni RAM dia 500mb sajo yaaa. Sabonyaa aku dengan kelembapan nya setiap hari. Nanti nak pujuk boss ganti Cpu baru. eh Cpu ke nama dia? hahaha byeee

No comments:

Post a Comment