Wednesday, April 13, 2016

DATA ENTRY PARTIMER - BATU PAHAT,JOHOR

Haiiii! Before youre reading so much,let me state that, I'm offering DATA ENTRY SERVICE. This is NOT a job vacancy. tehehehe

Okay since sekarang banyak keperluan untuk proper accounting kan. Kalau hantar akaun kedai dekat Accounting Firm pun masih perlu buat simple akaun dulu. Maksud simple account like kena susun resit resit tu bebaik according to purchase ke sales ke expenses ke. haaa kan kena buat untuk formal accounting. So,aku ada tawarkan servis tu. Untuk susun bills and receipts and record dalam Microsoft Excel. If nak buat simple akaun untuk kedai runcit ke,kedai buah ke,kedai makan ke,aku boleh buatkan. Korang hanya perlu simpan segala bagai resit tu,then aku just tolong key in in proper way. Caj pun InsyaAllah boleh diterima akal. If sebelum ni korang bersengkang mata untuk key in semua tu lepas tutup kedai, pasni boleh lah balik tidur terbongkang. hihi

Jangan salah anggap aku akan simpan semua tu and jadi akauntan kedai korang ye. Hehe aku cuma kerani yang tolong susun resit resit tu and masuk dalam excel in proper way. Aku cover client area Batu Pahat sahaja ye. Sesiapa pengusaha kedai makan or kedai runcit,boleh contact aku by email.
ersca_alia@yahoo.com. Nak tanya tanya je pun boleh. Kalau nak hantar pergi firm pun,dorang akan suruh korang susun dulu receipt tu semua. So,marilah contact sy untuk servis susun receipt and key in dalam Excel. Takdelah korang tak tahu berapa cost,berapa untung, berapa dah bayar supplier. okayy? Dont hesitate to contact me. Tq semua.


1 comment:

  1. berape caj data entry awk amek? kira mcm mane? boleh taw x? boleh whatssap sy x 0163795852

    ReplyDelete