Sunday, March 17, 2013

Pre-Graduation Nite

Assalamualaikum. haiii. Rabu malam yang lepas ade pre-graduation nite untuk bebudak semester akhir. memulanyaa memang taknak pergi. malas kot. baju pun takde. huu pehtu budak kelas memaksa-maksa ai. jadi ai haruslah tunaikan permintaan mereke. kehkeh aju ialah sponsor teman baik. Syazwani. dia sangat cantik okayy malam tu. tapi sayang, oleh kerana terlalu cantik, tak menyempat nak bergambar. :(





sebelum pergi. haruslah semuanya rapi. ekeke
nie, me with jiran sebelah bilik. hehe kalau pernah visit blog aku dulu, dia pernah jadi roomate aku time sem 4. and sekarang kami jiran! hihihi selalu jek aku bertandang kat bilik dia. sampai dia menyampah. hmmmphh. foine Syida, foine. nanti dah grad kau rindu aku, aku malas layan. :D




Dian, dia geng Syida. kawan dengan dia time aku duduk sebilik dengan Syidah. 


errrr. flash terlebih. next!



with Aida n Zira. ade lagi gambar dengan Aida, tapi kat Iphongg Syaza. nanti kite up entry lain ekhh. 


with several classmates and account-mates. jom kenduri grad!


hai. akak ade jual belon, awak nak beli? hihihi ape ntah muka tahap nie.
till then. semoga aku Grad sem nie dengan pointer yang baik. amin.

No comments:

Post a Comment