Monday, March 11, 2013

AKAK di booked!

assalamualaikum. sabtu lepas pergi majlis pertunangan  akak aku. ai is pengapit yek uolss. haha pengapit yg nerves sekaki time nak pergi depan. kelakar giler tau. aku siap buat salah time nak angkat dulang tu. nasib makusu aku men gelak-gelak jek. takde bantai maki ke ape. lau tak, malu lah ai yang dah siap2 nie. ecehh.

malas pepanjang. takde mood. penat.

tunangan orangg..


pengapit clumsyy.. ehehe


dan pengapit lagi.. ^___^

aku harap dan berdoa semoga akak akan cepat diijab kabulkan dengan tunangnya. faisal a.k.a Ecal. dia memang lelaki terbaiik untuk akak aku. *tears. ohh, pastu ahad tu dorang hantar aku ke segamat. hamboii. lepas tunang terus dating jejauh. :p

story telling:
dulu pernah buat 3+1 date.
one couple is end up with marriage and now his wife is pregnant.- izwan & gee-
another one is end up with engagement which will be married in May 2013 - farah & sham-
and again another one just engage - akak & ecal-
while the last one is end up with 'the end'..

*guess who? hahahah lahai kene bahan satu family tak de happy ending. jahat taooo! kecik hati ai. aku bermuram durja berbulan-bulan tak tahu! grrrr. kikikiki

No comments:

Post a Comment