Thursday, January 3, 2013

RM50 is MINE!

ehem-ehem. silalah eksaited dan laju-lajulah ucap congrats kat aku. huahua takdelah. ingat aku masuk giveaway for wedding theme yang eksaited kemain macam nak buat preparation wedding sendiri aritu? yeahh. aku menang. ALHAMDULILLAH. saudari Lyana dah pon bank in that RM50 tu dalam akaun aku. thaksss. tapi rase taknak guna duit tu. yelah. manusia jakun macam aku jarang menang-menang nie. ehh? jarang ke? hehe tak lah. selalu aku menang barang. bukan duit. so, bila menang duit rasa sayang pulak nak gune. and tetibe sebak pulak. teringat aku pernah cerita nak gune that money for what kat someone. and that someone tak bagi aku guna and jangan membazir. aihhhh. ape benda basah-basah mate aku nie. okayy. ade habuk masuk mate. izinkan aku mengelap habuk kat mata. assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment