Monday, January 14, 2013

OHH.. aku sorang je rupanyaaa..

hehe. kan aku selalu mengadu aku bosan sem nie an. takde kerja laa, ape laa. bukan semua orang ye rasa camtu. aku tengok budak-budak kelas aku busy je weekend nie. aku je peing kepala tak tahu nak buat ape. kerja Audit buat, baca sikit. berangan lebih laa.. haha aku dah tahu dah kenapa aku je macam takde kerja. aku baru teringat yang aku ade kerja group. cuma kerja tu belum sampai part aku. means aku ade project akaun and ent tu. tapi aku kena bahagian financial which the last step. so, aku kena tunggu bahagian marketing, operational siapkan dulu details baru aku boleh proceed dengan kerja-kerja aku. ohoh. lega bila aku teringat pasal benda nie. hewhew. okayy. entry takdee motip. cece[at lah keluar dari page aku nie.

p/s: Pahang Pharma Vit C masih ade stock lagi. sape-sape nak COD kat Uitm Segamat pon boleh text aku. thanksss. ;)

No comments:

Post a Comment