Wednesday, January 16, 2013

Ini satu aduan. tehehehee

haiiii.. lame dah tak ngadu-ngadu kat sini. ehehe gedik sangat nak mengadu segala kan. biarlah. nak ngadu kat semua orang. pastu kena marah. muahaha kawan-kawan aku laa. suke gawang-gawang dengan ai. suke sangat paksa-paksa ai. tsk,tsk. tetau ke hati aku lembut. tetau ke airmata aku mcmair terjun. janganlah garang-garang. hahaha puiii. geli kan?

takdelah. dah dua hari dah aku flat. lemah gilss. konon tak busy takde kerja segala kann. sekali dapat. haa, amek kau. berlambak. sampai berdarah hidung kau stay up perah otak. dah lama kan tak guna otak aku nie. sekali guna, haaaa. terus teperanjat dia. sampai berdarah hidung aku pepagi. kehkeh. sadiss. pastu dah lama migrain tak datang boleh datang. aku tak datang kelas, pastu habis kelas budak-budak nie serbu bilik aku, tanjat tengok ema dah bertukar pelakon cerita hantu mungkin. hahaha jerit-jerit makcik-makcik tu tengok muka aku stok pucat lesi sambil tarik-tarik semua rambut gaya nak cabut anak pokok gituuu. tapi bukan nak kesian. marah-marah aku sebab aku tak baring. marah-marah aku masih duduk depan lappy tengok muvie. muahaha suke gawang-gawang taooo. tsk,tsk. ai kan sakit. cube lelembut sikit. :)

aku busy dengan case study akaun. takde, nie kerja group. dah delicate dah semua kerja. aku buat bahagian functional budget dengan Aida. yang lain yang teori aku dah delicate kat groupmates. tuptup, bila aku mintak nak combine kan. ade jek masalh. tensi tao. dah last minute baru nak buat. pstu nak betul kan tu aku. kau bagi lelambat, acano aku nak recheck segala. terus tensi sebab kena kejar due date. tu yang flat tu. ehehe walhal badan aku yang gedik. orang lain takde pon sampai flat, migrain, hidung darah semua. teheheheee.





tapi takpelah. semua dah settle kot. thankss untuk semua yang bekerjasama dengan ai bagi case study 2 nie. waiting for case study 3 yang amat menyusahkan pulak. bismillah. :)

No comments:

Post a Comment