Thursday, January 3, 2013

Facebook

aihh. bosan noh lahai sem 6 nie. tiap hari aku dok tidur awal. rumate aku plak setiap hari takde kat bilik. busu memanjang. oiii! sape yang sem6 nie. aku ke dia? haha kadang-kadang aku tetau nak pergi mana. aku bukan kaki lepak ketawa hinggar binggar kat memana. aku turun beli makanan then naik. yeahh. aku memang yakde life. aku sesar tuh. tsk,tsk nak wat cano. aku memang tak minat.

ohh. nak cerite pasal facebook jek kan. yeee. aku memang dah deactive facebook. takde dah social network selain blog sawang aku nie. aku bosan dah orang call aku dok tanya. 'oii, kau remove aku ke? knape tak jumpe FB kau'. wahai rakan sekalian, aku tak pernah remove korang walau aku sakit hati ke, walau korang backstab aku ke. tikam lah belakang aku, kutuk lah belakang aku. aku tak remove korang punya. tapi aku lebih selesa kalau aku yang mengalah. ecehhh. haha lari topik sebenarnya, aku memang dah deactive FB aku tu sebab aku rase benda alah tu mendatangkan lebih banyak keburukan daripada kebaikan pda aku. biarlah aku bosan tahap tidur aawal sekalipon. aku tak rela nak ade account social lagi. peace!

oh yee. semoga tahun baru nie aku lebih kuat dan matang. perbaiki diri, menjadi yang lebih baik. sama-sama lah kita yekk. see ya. assalamualaikum.


HYE 2013!!


No comments:

Post a Comment