alahaiii. sweetnyeee suami oii.

Rumah tangga yang lama juga perlukan godaan, perhatian dan kejutan! 

SUAMI : (sedang menonton Rambo,Tv9)

ISTERI : (Siapkan air kopi kegemaran suaminya, lalu duduk sebelah melayannya menonton tv) Abangg, dah 15 tahun kita kahwin kan..Cepat je masa kan.

SUAMI : Haah.. (menonton lagi tv)

ISTERI : Abanggg, tgh ckp dgn abg niiimm..Ummm

SUAMI : Iye.. Jap abang nk pergi tandas.

=========================================
15 minit kemudian..

ISTERI : (dlm hati) Kenapa lama sgt ni.. (lalu dicari suaminya ke bilik air, dapur dan bilik.)

SUAMI : (tiba2 tarik tgn isterinya dan rapatkan di dinding bilik) Sayangg, sengaja tadi abg buat2 x layan. Tahu hari ni ulang thn kita. Selamat ulang tahun yg ke15, abg tak pernah berhenti syg ayg dan cuba mengorat ayg setiap hari.hehe..Cuba tengok katil kita tu :)

ISTERI : Tauuu, abg niii.. Terima kasih bang, wlpn selalu buat suprise,tp setiap kali tu sy x sedar dan terkejut :)

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016