Friday, October 5, 2012

"Saya mahu KEKAL cantik dan sihat dengan Shaklee ESP. Jom dapatkannya pada DISKAUN HEBAT di UmmiIrfan.Com"

Assalamualaikum

wahhhh! beritaaaa baik korggg! know whatt? tadi lepas solat maghrib, tetiba rase nak online. yelahh sekarang kan musim final for Uitm student, so, memang jarang laa aku nak update blog. pastu, tibe-tibe je dpt Nur nak online kan. hikhikss *over. rupanyaa ade sebab uollsss. Try bukak blog sorang akak nie. yelahh nak bace info pasal vitamin and produk Shaklee kannn. *bace je.. niat nak kerje cuti sem untuk beli. hee. okayy..sambung cerita. pastu rupenya akak ummiirfan nie nak buat give awayy you olsss.. aku terus cam tersedak airliur bace. *over lagi. haha Akak lia kali nie buat giveaway sempena hari lahir beliau pada bulan Oktober nie. nak sebarkan tentang produk Shaklee palingg hot tuu, ESP. haaa, ape tu ESP? nak tahu, korang boleh laa ke link blog akak nie. banyak info korang boleh dapat.  fuhfuh. nak tulis pon rase berdebar je. eksited gile aku nak join. mane tahu ade rezki, boleh menang. so, kerja time cuti sem, boleh topup vitamin Shaklee yg lain pulak. haaa.. bernas kann. hikhik. insyaAllah. rezeki Allah nak bagi. siapa tahu kann.

jom guyss,girlss. kite same-same kearah kesihatan yang lebih baik. *macam doktor plak rase. ahaha okayy. kalau kaorang nak tahu tentang giveaway nie, boleh klik kat gambar nie. and sambil-sambil tu korang boleh bace kebaikan ESP Shaklee nie. lastlyyy, semoga korang akan tersedar tentang faedah produk Shaklee nie seprtimana aku tersedar dulu. ;)


taraaa! selamat join giveawayy nie korangg. percayalah, produk Shaklee mampu memberi perubahan mengikut ape yg korg impi. InsyaAllah. tak caye? aku ade sikit bukti. heee *malu



ehh. nie before try set skincare selama sebulan. silalah nampak pelbagai bekas jerawat di situ. huuu

andd.. jengjengjengg!!

pehh.. takyah nak jengjengjeng sangat. bukan macam siti nurhaliza pon kau tu. *sedar diri

haa tapi engkorang fahmkan. nampak kan. bekas jerawat aku dah hilangg. n kulit seperti semakin licin. awww! matiklahhh puji diri sndri. haha
gotdit?gotdit? so,mohlahh try produk nie. and anda boleh dapatkan di blog ummiirfan nie!


till then, doakan aku menang! terima kasih korang!

semoga  menang. aminnn.






1 comment:

  1. Waaahhhh!! marvelous!! :-))
    seriusly hilang bekas jerawat! :-))

    ReplyDelete