Friday, September 7, 2012

hallo semester5. ehh?

assalamualaikum. lama giler rasonya den tak menaip katblog nie. dah bersawang kelkatu dah blog nie. haha takde intention langsung nak update. semester 5 pon nak habis dah. tinggal satu je semester lagi sebagai pelajar diploma perakaunan yang bermasalah. HAHA doakan aku dapat Dean List lagi sem nie ye. InsyaAllah aku nak grad dengan selempang kat badan. baru rasa berbaloi aku tinggalkan matrik dan engineering dua tahun lepas. hehe

malas nak type pepanjang. semester nie aku dah jarang ngadap kamera. jarang ngadap henpon. maleh. banyak sangat kerje woooo.. baru aku rase macam mane tension pelajar. baru aku rase macam mane yang orang selalu cakap otak berasap bagai. haha

baru-baru ni aku sambut birthday yang ke20. umur baru, azam baru. tapi tak ingat pulak azam tahun lepas tercapai ke idok. *ape azam tahun lepas pon tak tahu. tapi harapnya azam next semester ialah nak buat semua homework sendiri tanpa tiru. taknak ponteng kelas memvavi buta. vavi buta pon tak ponteng kelas suke hati mcm aku. muahaha al kisahnya aku ialah seorang gadis yang amat malas buat homework dan amat malas nak attend kelas. hari-hari aku akan pergi kelas paling lambat kalau aku rajin nak ke kel;as. kalau aku mals, aku dok je kat bilik even dah bangun semua. aku jgk sangat cinta untuk meniru hasil kerja org lain. bukan tiru ye adik-adik. aku pergi kedai photostate, then aku photostate je segala homework terbengkalai. nanti nak test baru aku tengok balik semua. haha sungguh annoying ye.

this sem aku rase sangatlah annoying sebab ade kelas bel lagi. dah la susah. ade forum,kaji article sume. lately nie aku dah busy dengan forum. anyway,Alhamdulillah assignment 1 & 2 dah pon selesai. tinggal forum dengan test jek. budak course lain senang lenang je dah takyah amek bel sejak sem3. budak akaun je perah2 otak buat assignment tengah2 malam. kalau muet aku cukup2 makan je, tak tahu laa nak kategorikan aku nie bengap tahap mana. hahaha okayy. latest picture tyme buat latihan forum. hari jumaat ya uolss. maka semuanya ayu berjubah. aku jek tak jumpe jubah lagik. hehe


hawa. emma. shawal and adda. we are not in same group. hehe hawa dengan aku je sama group forum.




me with lovely hawa. comel kan dia? :))



group forum aku yang lgik sekali entah dari mana tibe-tibe script forum kitorang dah tersedia. 
jeng..jeng...jeng.. haha
baco ajolah. orang dah buatkan annnnn.. heee

semoga kami berjaya dekan lagi semester ini.
InsyaAllah ill do my best for the fifth Deans award while Aida for her 2nd award. 
Aminnnn...

No comments:

Post a Comment