Wednesday, March 21, 2012

awak, awak nak jadik ape?

 awak,awak.. kalau saya jadi calculator, awak nak jadik ape? ermm.. saya nak jadik batery. tanpa batery calculator tak sempurna dan useless.. awak,awak.. kalau saya jadik buku awak nak jadik ape? kalau awak jadik buku, saye nak jadi pembalutnyaa. sentiasa lindungi awakk.. 

ecehhhh.. ahh. kau nie. sajek jek romantic memalam bagi aku indah di buai mimpi jek. kalau time jiwang.. hamboii kemain lagi. cube time buat perangai.. wahhh, nak keluar api dari telinga aku nnie tahan marah. weheee. 

hyee sume. dah lame tak ketakketuk kat lappy nie. romantic tak pembuka kata aku? haha okayy. bkan benda tu yang aku nak cerita sebenornyaa. aku nak cerita pasal.."awak,awak nak jadik ape?" yang lain. means in future. kau nak jadik ape? haaa.... ohh,okayy. simpan jelah jawapan engkorang tu. aku bukan dapat dengor pon kalau korang jawab. hehe

aku dulu nak sangat jadik psychiatrist. konon nak treat orang ade sakit mental. last-last tak jadik pon sebab aku taknak ade oncall and shift punya kerja. bagi aku takde kebebasan. haa. susah kot. same goes to police. aku dulu nak sangat jadi polis. pastu tak jadik sebab aku tengok gerak-gerak khas ade polis yang kene tembak. muahaha. gila tak matang otak aku.


haa. ntah nie gambar nurse ke, doctor ke. aku pon tetau. tapi sume pon same jek tak. still ade shift.

lassttt. aku bercitecita nak jadik engineer. kat skolah dulu pon aku subjek technical. pastu. result spm ala kadar, physic dengan engineering technology aku dapat B+, aku target A. huu taknak dah jadik engineer. terus tukar bidang accounting yang memang tak tahu hujung pangkal. huu since now, aku tak tahu nak jadik pe jek after grad nanty. aihhh.. dengan subjek makin susah sekarang. memang rase nak jadik supermama sepenuh masa ajek nie. muehehe. 



what my future will be then. i still hope the best for my future family. insyaAllah. 
me, the supermommy wannabe. <3

No comments:

Post a Comment