it's almost 2years baby. and its meaningful.

hye. assalamualaikum. hari nie 16january2012. yeah. arinie i have made a decision. we are not belongs together anymore. takpelah. awak pon dah jumpe peganti saye. saye pon tak kan menyemak menagih kasih dr awk.
saya tahu awak kata awak masih sayangkan saya, cintakan saya. tapi, bagi saya itu semua dah tak berguna, bila dah ade orang ketiga. saya takde hak utuk menghalang pilihan awak, kebahagian awak.

awak, selama hampir dua tahun kita bersama. banyak yang kita lalui. banyak yang saya dan awak dah cuba perbaiki. tapi, saya terima kalau memang dah kesudahan kita disini.
awak, terima kasih buat saya happy selama ini. tapi, senyuman yang awak lakarkan, biarlah menjadi milik gadis yang awak kehendaki. sungguh, saya pasrah.
awak, terima kasih beri saya itu ini. saya mintak halal semuanya dr awak. saya tak mampu bayar balik. nanti saya mesej ibu saya akan mintak halal untuk semua yang ibu berikan dekat saya.
awak, satu yang paling berharga, saya mintak biarlah saya simpan memori kita, kerana itu memang satu benda yang tak dapat saya buang sampai bilabila.
awak, saya tahu dua tahun tak lama bagi awak. tapi, bagi saya ianya cukup lama, cukup banyak harapan dan angan-angan yang telah saya cipta. tapi, awak berpaling pada orang lain.
awak, saya akui saya belum redha melepaskan awak, kerana saya belum lagi ikhlas lepaskan awak pergi dengan dia. saya pasrah. tapi, nanty satu hari saya akan ikhlas lepaskan awak.
awak, tolong lupakan ape yang pernah kita lalui bersama. supaya awak tak akan menyakiti haty dia kelak.

makanya, sampai di sini sajelah hubungan kita. maaf. takde ape yang saya nak bincangkan dengan awak. saya tak salahkan orang ketiga dalam cinta kita. kasih, rindu. dan sayang datang dengan sendirinya. jadi bukan salah dia bila perasaan itu datang.

kekasih, saya kuburkan kata-kata awak untuk memperisterikan saya kelak. saya kuburkan kata2 awak untuk meminang saya. saya kuburkan permintaan awak kepada ayah untuk bertunang dengan saya lepas diploma. dan yang paling penting, saya akan beritahu seisi keluarga tentang hubungan kita. supaya mereka mambatalkan perancangan untuk kita.

kekasih.. izinkan saya memanggil awak. izinkan saya mengingati awak. izinkan saya mengalir air mata kerana awak. ini semua kerana, memori yang tercipta antara saya dan awak cukup indah. dua tahun kita bersama tak mudah untuk saya lupakan.

lastly, terima kasih menjadi superhero saya, driver saya, pendengar cerita merapu saya, pelayan rajuk saya, pemangkin semangat saya, pegajar cube saya. kalau nak saya listkan semuanya, tak mungkin dapat saya listkan. terlalu banyak. untuk menulis semua ini, cukup sakit, cukup pedih. but yeah, it will be my last entry about you.

kepada dia, jagalah afiq dengan baik. sambunglah impiannya. dan ema mohon, jangan lukakan hatinya, jangan menyebut nama lelaki lain bila bersamanya, jangan order airgas untuknya, jangan berikan yang manismanis untuknya, jangan contact dia bila dia tengah belajar, jangan ganggu dia bila dia tengah buat kerja. jaga barangbarangnya, jangan buat sepah dalam keretanya,dan tolong layani manjanya, rajuknya. kerana itu pasti buat awk tersenyum bahagia. percayalah.

it is almost 2 years. and yeah its meaningful.
things end, but memories last forever.
i love you.

maafkan saya. saya masih mencintai dan menyayangi awak. berilah saya masa. 
saya pasti akan melepaskan awak pergi dengan redha.
i miss you, muhammad afiq hafizuddin.
pergilah awak dengan insan yang awak pilih. jangan lah berpaling.
terima kasih untuk kebahagian selama ini.




kenangan ini. telah saya padamkan. dah takde gambar pertama antara kita.
kalau awk ade simpan, jadi, itulah juga gambar terakhir kita.
assalamualaikum.

Comments

  1. sabar eh. aku, aida, muni pika sentiasa ada dengan kau. semua orang sayang kau. :)


    be strong stay strong!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. panjang ceritenye deyh. payah eden nak story molie. heheh

      Delete
  3. aku dah dapat teka dahhhhh .... post ko y kat FB tu.... sabar emma..... mohhh jd aweks aku,,, muahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016