Wednesday, November 23, 2011

semuanya memang AWESOME.

assalamualaikum. waahhhhhhh. lamenya dah aku tinggalkan blog nie tanpa sebarang nafkah. kesiannya ekau ye. bertuankan seorang gemok yang amat lah pemalas nak update blog sendiri. hehehe tapi takpe, semester nie macam banyak je nafkah yang aku nak bagi dekat ekau.* ecececeh. macam lah rajin bebenor.

 okay. actually wa nak tulis pasal bende2 awesome yang berlaku and akan berlaku sem nie. woohoooo! banyak ohh. semuanya menyayat haty dan perasaan.

firstly bende yang paling aku rase boleh tangkap shadu sampai aku habis sem4 nie ialah pasal duet ptptn aku yang masuk hanyalah RM800. arghhh. yep! takyah nak kate aku ade typo error or pape. nie memang kisah benar okayy. sem ini aku akan hidup dengan RM800. yang kini dah tinggal RM467. semester baru je start, tapi dah takde duet. ini memang sangat AWESOME ye encik ptptn.

secondly, akibat dah nazak duet hampir kering ketika di awal sem, maka aku decide untuk menjadi vegetarian separuh masa. ahhhh ahhh ahh. ini ialah kerana, aku hanya akan jadi vege ketika di kampus semata. hehe boleyh ke seorang yang giler tak makan sayur akan menjadi vege? ohh. marilah cabar saye. marilah kite bet. kalau aku menang, korang bagi rm700 aku yang ptptn lesapakan secara tak sengaja tu. hehe. menjadi vege kerana kos makan sayur dekat uitm ni sangat murah. nasi RM1.00 + sayur RM 0.50. see? aku pastinya boleh jimat. OHHH. hell. fulsetop. btw, AWESOME jugak kan?

pastu, this sem aku dapat bilik sem 3 yang amat tinggi dan memenatkan. di tambah dengan kelas sem nie banyak dekat bangunan tinggi menggunung. ohh. ohh. aku memang suke sebab boleyh kuruskan aku. HAHA even takde pon cakap aku gemok. *panggg. yelah. jadi vege, ikat perut and naik bangunan tinggi memang mampu buat aku slimm melimm nie. wahhhhh. heaven.

kesimpulannya.. semua ini sangat AWESOME lah. i love semester 4. mesty aku boleh dapat tinggikan pointer sebab otak dah bernas makan sayur jek tipa hari. HAHA okayy. mengarut. see ya!



maka dah takdelah muka termakan sayur macam nie after this.

No comments:

Post a Comment