Menjelajah bandar..





salam..tengok gmbar macam pelarian yang kepenatan kan..?:) disz tyme aku just nak msukan gmbar-gmbar tyme kitorang jelajah bandar segamat yang penuh lumpuh nie..lepas banjir kann..hee





muke makcik yang berusaha g kejar taxi..haha makcik2 lain kat sebelah aku tu thu tunjuk je ade taxi lalu..tp,aku yang pergi lari cam nampak anak orang nak kne langgar..baek sungguh hatiku ini..lalala~




huh..tengah panas ditepi jalan besar tuh aku g tggu taxi nak pergi balik uitm tuh..aii..apmea nie ajak aku pergi keluar bandar just nak buat assignment KEMUSA..kne pergi interview mana-mana usahawan yang cam ala-ala berjaya..seriusly,amat penat..wlpon aku kelab lain..hee

tyme dorg nga sibok2 g interview akak tuh,aku sempat mencuci mate..yeahh!






okay..thats all..penat sangat..:)

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016