BIRTHDAY mereka..



haa..semalam keluarga kecoh aku nie dijemput pegi birthday party CIK NURUL SOFEA..n yang paling best..kteorg xbwk hadia pon..haha giler btol..pakcik aku dah laa btau lambat..pastu dia cakap jemput datang makan-makan ye malam nie kat restoran TUTTT..haa..salah kami ke?pakcik aku nie dah la memang sinonim ngan perangai ajak makan je selalu..so,xterlintas langsung ada birthday anak dia..hehe dahlaa xbwk hadiah..kiteorg datang siap bawak perut tong..mak aii..







nah..tengok muke si capang kesayangan aku nie..cam lapar sangat kan..hehe jap-jap..



nah hamek!haha muke cam singa kelaparan..padahal petang tuh dalam pukul 7 ptg..aku baru je perabis nasi goreng ayam..hmm,memang sah perot tong..haha nanti ade pulak motor orang panjit nak bawak aku nie..:)



muke bahagia biler dah habis kan nth berape hengget duit pakcik ku tu..haha
eh,jap..lom habis..kesokkannye..birthday adik aku pulak tao..3hb febuari..ade pic kek je yang dapat amek..sebab kiteorg memang selekeh yang xterhingga la kan..sampai kamera pon boleh rosak lau amek gmbr kteorg..



and 4b birthday ahli APMEA,tuan adda..then 5hb birthday the only sister..akak@radin norhafizah..hmm..banyak betol..okeh..nak pergi kire duit bajet untuk beli hadiah mereka nie..salam..

Comments

Popular posts from this blog

emalia sis.

wedding theme for Lyana Hisyam.

Ramadhan 2016