Tuesday, February 1, 2011

wedding?


salam semua..okay..picture can tells everything..so,tgok laa..:)




haa..aku nak cerita pasal my dream wedding nie..cantik x cincin yang aku berangan-berangan akan tersarung kat jari manis aku nanti..hehe



NEXT..









macam nice kan?kan?dress wedding yang elegant but still nmpak kemas n x menyusahkan untuk berjalan..aku suke..:)





sangat-sangat ekslusif kan..?nak sanding kat sini..sesuai gak dengan aku punye wedding dress in future..haha

tapi,mampu ke nak naik pelamin hebat nie..hmm,ok..second dream choice..






ahaha..best x?cantik?okay..yang nie low sikit laa dpd yang tadi..










yang ini pon ok jgak kan..hmm..bestnye berangan..:)





okay-okay..NEXT










em,yang nie..untuk tetamu yang tak seberapa untuk dijemput..setakat 3000 orang,ckup kot..haha untuk tetamu pon aku nak bagi yang ekslusif n selesa..walaupon tengah berangan..hee










takpon..yang macam nie..sesuai untuk malam hari..:)










hantaran nak yang camni boleh..okay,,nie idea untuk orang lain jugak..kan cantik..xlaa bosan guna bentuk kotak je..sekali sekala kite guna bentuk bulat2..:)










NEXT..^_^





wedding cake!!




















hee..tibe-tibe perangai tamak terserlah bile sampai part cake..makanan!haha


nampak sedap ka]n..tapi bile dah cantik mcam keke istana nie..aku rase macam tak sanggup je nak potong..







haa..dah-dah..tamat dah episod angan-angan wedding aku nie..saje..bosan..xsalah share idea srtiap kali sebelum tidur aku nie..


ANGAN-ANGAN MELENGKAPKAN IMPIAN..


so,jom join aku berangan..hehe





*i do love you..

No comments:

Post a Comment